Sunduğu ürün ve hizmetlerle çağdaş bir teknoloji şirketi olan, mobil iletişim sektörünün lider kuruluşlarından GENPA; distribütörlüğünü üstlendiği ve temsilciliğini yaptığı markaların satış ve pazarlamasında elde ettiği başarıyı Satış Sonrası Hizmetlerine de yansıtmaktadır. Tüm müşteri ve iş ortaklarıyla güvene dayalı bir iş birliği sürdüren GENPA, yeni teknolojilere hızla uyum sağlamak üzere sürekli eğitim programlarıyla satış sonrası hizmetleri ekibini desteklemektedir.
iPhone, iPad, Apple Watch, Beats, Apple TV, Macbook, Huawei, Xiaomi, Poco, Vivo, Cellularline ve PanzerGlass markalarına yetkili servis hizmetleri sunan GENPA, teknik servis faaliyetlerini 25 yıllık bilgi birikimi ile toplam müşteri memnuniyeti felsefesi ile İstanbul Etiler’deki merkez servisinde yürütmektedir.
GENPA Teknik Servis, tüm kayıt ve takip süreçlerini bilgisayar otomasyonlu ve kağıtsız ofis ortamında yürüttüğünden müşterilerimize 7 gün / 24 saat süresince servisteki cihazları ile ilgili bilgi alma ve işlem yapma olanağı sunulabilmektedir. Müşterilerimiz servisteki cihazları ile ilgili takip, onay ve ödemelerini internet üzerinden veya 0 212 359 0 359 numaralı Genpa Çağrı Merkezi’nden ulaşılabilen IVR robot operatör sistemi ile 24 saat boyunca yapabilmektedir. Onarım aşamaları ile ilgili SMS bilgilendirmeleri, otomatik olarak yapılmaktadır.