Haberler
Müşteri Memnuniyeti Genpa Teknik Servis'in En Önemli Hedefi
27.07.2016
Hizmet kalitesi ve müşteri memnuniyeti GENPA Teknik Servis’in müşterilerine önerdiği en önemli değer olarak öne çıkıyor. Özellikle sektörde sürekli yükselen müşteri beklentilerine cevap vermek GENPA Teknik Servis’in en önemli hedefi. GENPA Teknik Servis, müşteri memnuniyetinde her zaman pazar standartlarının üzerini hedefliyor. Bu yüksek memnuniyeti sağlamak; personel seçiminden, yoğun eğitim ve denetim programlarına kadar tam bir konstanrasyon ve bütün birimlerin katıldığı koordineli bir çabayı gerektiriyor. GENPA Teknik Servis bu çalışmalarında şirket içi kaynaklar kadar profesyonel dış kaynak kullanımına da dengeli bir şekilde yer veriyor.
Müşteri memnuniyetinde ulaşılan noktanın sağlıklı bir şekilde ölçülmesi de en az bu çabalar kadar önemli. GENPA,bu ölçümleri kendisi yaptığı gibi, hizmet verdiği markaların müşteri memnuniyeti ölçümlerini de kullanıyor. Dünyanın önde gelen markaları ile uzun yıllara dayanan çalışma tecrübesi olan GENPA, her zaman iş ortaklarının belirlediği teknik hedeflerin yanında, markaların kendi müşterilerine ulaştırmak istediği yüksek kaliteli hizmeti de kendi hedefi olarak benimsiyor. GENPA Teknik Servis, bu alanda en yüksek standartları koyan ve sürekli ölçümleyen, başta Apple markası olmak üzere, tüm üreticiler tarafından verilen hedeflere ulaşıyor ve müşterilerine bu memnuniyeti yansıtıyor.